دفتر وکالت دکتر حمید بذر پاچ

مهم‌ترین ویژگی‌های یک وکیل خوب در تهران

مهم‌ترین ویژگی‌های یک وکیل خوب در تهران

بهترین وکیل در تهران دکتر حمید بذر پاچ : برای انتخاب یک وکیل ماهر و حرفه‌ای در تهران باید به نکات مهمی توجه کرد و در زیر مهم‌ترین ویژگی‌های یک وکیل خوب در تهران را برشمردیم. اگر به دنبال یک وکیل حرفه‌ای و باتجربه برای پاسخگویی به‌تمامی سؤالات حقوقی و رفع مشکلات خود هستید می‌توانید با موسسه حقوقی دکتر حمید بذرپاش با شماره تلفن 09127678751 تماس بگیرید.

روش گرفتن وکیل در تهران

همه فعالان و مدیران اقتصادی و حتی مردم عادی ممکن است گاهی نیاز به مشاوره حقوقی یا سپردن پرونده به وکیل داشته باشند، بنابراین این سؤال به ذهن متبادر می‌شود که بهترین راه برای استخدام وکیل تهرانی چیست؟ همان‌طور که گفتیم، بهتر است تمام امور حقوقی خود را به یک موسسه حقوقی یا موسسه حقوقی خوب که زیر نظر وکلای دادگستری فعالیت می‌کند و با وکلای خوب و فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌های معتبر همکاری می‌کند، بسپارید.

معروف‌ترین وکیل تهران چه ویژگی‌هایی دارد؟

کلان‌شهر تهران یک مرکز صنعتی بسیار مهم در استان تهران است، اگر وکیلی بخواهد در این شهر پرجمعیت که تعداد زیادی وکیل درجه‌یک در آن مشغول به کار هستند به شهرت برسد، باید علاوه بر مدارک تحصیلی، سابقه خوبی نیز داشته باشد؛ و مورد اعتماد مردم باشد. باید محل رجوع و حل مشکلات همشهریان باشد که شهرنشینان بدون هیچ ترسی مشکلات خود را با او در میان بگذارند.

شماره وکیل تهران

اگر مشکل حقوقی یا کیفری دارید و به دنبال وکیل در شهر تهران ، یا بهترین وکیل تهران و یا وکیل پایه‌یک تهران هستید، تیم وکالت  دکتر حمید بذرپاچ می‌تواند بهترین پیشنهاد برای شما باشد تیم وکالت دکتر حمید بذرپاچ  با بهترین وکلای تهران  همکاری می‌کند تا خدمات مشاوره‌ای خوب و حرفه‌ای را به شما ارائه دهد. در تیم وکالت ما می‌توانید با اطمینان خاطر راه‌حل مشکلات حقوقی خود را بیابید. می‌توانید با شماره تلفن: 09127678751 تماس بگیرید.

معرفی بهترین وکیل در تهران (دکتر حمید بذرپاش)

 

اگرساکن استان البرز  و تهران هستید و مشکل حقوقی دارید طبیعی است که به دنبال بهترین وکیل در تهران باشید. در چنین مواقعی مردم اغلب از آشنایان خود می‌خواهند که بهترین وکلای تهران را به آن‌ها معرفی کنند. بهترین وکیل در تهران باید از توانایی‌های علمی بالا و تجربه مفید برخوردار باشد و بر اساس شرایط موکل حق‌الوکاله منصفانه را مطالبه کند. سن و جنسیت وکیل ملاک مناسبی برای انتخاب وکیل نیست. در برخی موارد متوجه شدیم که یک وکیل جوان‌تر که از یک دانشگاه معتبر فارغ‌التحصیل شده، عملکرد بهتری نسبت به یک وکیل مسن‌تر و باتجربه‌تر داشته است و این موضوع به زن یا مرد بودن وکیل نیز کشیده می‌شود.

 

تعریف وکالت

ماده ۶۵۶ قانون مدنی وکالت را چنین تعریف می‌کند:وکالت عقدی است که به‌موجب آن‌یکی از طرفین طرف دیگر را برای انجام امری نایب خود می‌نماید. وکالت قراردادی جایز، موردتوافق و تراضی است. اثر عقد وکالت اعطای وکالت است و تحقق وکالت منوط به قبول وکیل است و به روش‌های زیر انجام می‌شود:

1.اعطای وکالت نزد وکیل دادگستری.

  1. در جلسه دادگاه، اعطای وکالت به موکل صورت می‌گیرد و درصورتجلسه، مراتب قید و به امضای موکل می‌رسد.
  2. وقتی‌که شخصی در زندان باشد و وکالتی به او اعطا شود، رئیس زندان یا معاونش باید امضاء یا اثرانگشت شخص زندانی را تائید کند.
  3. وکالت‌نامه صادره در خارج از ایران باید به تأیید یکی از مأموران سیاسی و کنسولی جمهوری اسلامی ایران رسیده باشد.

 

حدود اختیارات وکیل دادگستری

بر اساس ماده 35 قانون آیین دادرسی مدنی، وکالت در دادگاه شامل کلیه اختیارات مربوط به دادرسی هست، به‌استثنای اختیاراتی که موکل در مورد آن‌ها استثناء کرده یا خلاف شرع باشد. با توجه به موارد چهارده‌گانه مقرر در ماده 35 قانون، در وکالت‌نامه باید موارد مجاز مشخص شود.

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.