دفتر وکالت دکتر حمید بذر پاچ

بهترین وکیل ملکی در کرج✔️

بهترین وکیل ملکی در کرج✔️

بهترین وکیل ملکی در کرج کیست؟

 

 وکیل پایه یک دادکستری بهترین وکیل در تهران و کرج :وکیل ملکی در کرج کسی است که به پرونده‌های ملکی و دعاوی رسیدگی می‌کند و ازآنجایی‌که رسیدگی به پرونده‌های ملکی بسیار پیچیده است و رسیدگی به آن اغلب زمان‌بر است، بدون یک وکیل ملکی خوب و باتجربه نمی‌توان برنده شد و کاری سخت و طاقت‌فرسا است. برای تشکیل پرونده ملکی باید با بهترین وکیل ملکی در کرج همکاری کنید تا بتوانید شانس موفقیت خود را در پرونده خود افزایش دهید.

 

بهترین وکیل ملکی در کرج /دفتر وکالات دکتر حمید بذر پاچ

بهترین وکیل ملکی در کرج با +10سال سابقه در سال 1402

یکی از باارزش‌ترین دارایی‌های ایرانیان به‌ویژه در شهرهای بزرگی مانند کرج  و کرج دارایی ملکی است. املاک می‌تواند آپارتمان، باغ، ویلا، زمین، مغازه و … باشد. در قانون مدنی این اموال در دسته اموال غیرمنقول قرار می‌گیرد. نواقص و مشکلات قانونی ازجمله عدم اجرای طرح‌های کاداستر، معاملات ملکی با اسناد عادی، رها شدن بخشی ازملک توسط مالک اصلی، عدم شناسایی این املاک توسط دستگاه‌های ذیربط، تکه‌تکه شدن زمین‌های کشاورزی، تغییر کاربری غیرمجاز دخل و تصرف و … تخلف منابع باعث پیچیدگی پرونده‌های ملکی به‌ویژه در شهر کرج شده است. پس داشتن وکیل ملکی در کرج بسیار مهم است.

با علم به مشکلات و پیچیدگی‌هایی که در پرونده‌های املاک به‌ویژه در کلان‌شهر کرج و استان البرز وجود دارد، طبیعی است که مردم به دنبال وکیل ملکی در کرج باشند که در این زمینه متخصص و دارای وکیل حرفه‌ای باشد. سعی خواهد شد تا شمارا با زمینه‌های کاری وکلای ملکی، ویژگی‌های وکلای زمین در کرج، وکلای متخصص در امور ملکی، وکلای معتبر و کمیته‌های ماده 100 وکلای کرج و کمیته‌های پیش رو وکالت را فهرست کنیم.

وکیل متخصص امور ملکی در کرج

 

سؤالی که در اینجا مطرح می‌شود این است که وکیل ملکی در کرج کیست و چه ویژگی‌هایی دارد؟ ادعای مالکیت چیست؟ باید گفت وکیل ملکی به شخصی گفته می‌شود که اگرچه توانایی دفاع و اقامه دعوی در تمامی زمینه‌های حقوقی ازجمله خانواده، سرقت و قتل را دارد، اما از دخالت و پذیرش این‌گونه پرونده‌ها خودداری می‌کند و تمام توجه خود را در مورد مسائل املاک و مستغلات معطوف می‌کند. به این سؤال پاسخ دهید که بدهی ملکی چیست؟ باید گفت: دعاوی ملکی به دسته‌ای از دعاوی گفته می‌شود که تا حدودی با املاک و مستغلات ارتباط دارند.

از منظر قانون مدنی، به‌طورکلی، اموال به دودسته منقول و غیرمنقول تقسیم می‌شود. اموال غیرمنقول به اموالی اطلاق می‌شود که قابل‌جابه‌جایی نیست، ازجمله املاک و زمین. از سوی دیگر، زمین به زمین در محدوده شهری و زمین خارج از محدوده شهری تقسیم می‌شود. در میان دیگر طبقه‌بندی‌ها، املاک را می‌توان به املاک مسکونی و تجاری تقسیم کرد، موضوعی که در مقاله‌ای با عنوان «سرقفلی» به آن پرداخته‌شده است. وکلا و حقوق‌دانان به‌منظور یکسان‌سازی و هماهنگ‌سازی مقررات مربوط به خود، مقوله‌های مختلفی را برحسب مورد مقرر کرده و در محل بررسی و موشکافی می‌کنند. لذا دعاوی مطروحه ذیل عناوین و موضوعات فوق در حیطه پرونده حاضر است. حوزه‌ای که وکلای املاک در آن مشغول به کار هستند، به آن‌ها دعاوی ملکی گفته می‌شود.

بنابراین دادرسی ملکی یک اصطلاح کلی برای مجموعه‌ای از دعاوی از قبیل تنظیم اسناد رسمی، اخذ فسخ قرارداد، اخذ گزارش مجامع جداگانه، خلع ید و تفکیک و همچنین دادرسی کیفری مانند فروش مال، کلاه‌برداری،جعل، اسناد و مدارک است و غیره . بنابراین وکلای ملکی در کرج با علم و تجربه، آگاهی از منطقه جغرافیایی محل وقوع ملک و تسلط به دانش ثبتی و مقررات و آئین‌نامه‌های مربوطه می‌توانند به کلیه مسائل، پرونده‌ها و آیین‌نامه‌ها رسیدگی کنند .اما وکیل ملکی در کرج کیست؟ وکلای ملکی در کرج علاوه بر مشخصات کلی که برشمردیم، با پیشینه اجتماعی، فرهنگی و جغرافیایی شهر کرج و استان البرز و همچنین امور ثبتی ملک آشنا هستند.

 

یهترین وکیل در کرج

یهترین وکیل در  تهران [/caption]

معرفی وکیل ملکی در کرج

دکتر حمید بذرپاچ وکیل ملکی در کرج

وکیل دادگستری دکتر حمید بذرپاچ با بیش از 15 سال سابقه در امور ملکی، وکیل متخصص در امور ملکی، کار گروهی بسیار قوی در تمامی زمینه‌های حقوقی دارد و بیش از صدها پرونده موفق برای کمک به عزیزان خود دارد.دفتر وکالت دکتر بذر پاچ  به هموطنان در استان البرز و کرج و سایر هموطنان دیگر استان ها کمک و راهنمایی‌های ارزنده‌ای داشتند و نقش مهمی در رفع مشکلات آنان به‌ویژه در حوزه عمرانی داریم .

وکیل امور ملکی در کرج

همان‌طور که گفتیم، موضوعات مربوط به املاک و مستغلات شامل طیف گسترده‌ای از دعاوی است، از درخواست برای تهیه اسناد رسمی برای اخذ پایان کار شورای شهر، بند 100 تا جعل اسناد فروش ملک غیرتجاری و غیره . بنابراین لازم است وکیل ملکی نسبت به کلیه دعاوی فوق آگاهی کافی داشته باشد. رعایت قوانین و مقررات اراضی داخل و خارج شهر، اصول و مقررات شهرسازی و مقررات تغییر کاربری برای وکلای امور مدنی بسیار مهم و ضروری است. وکیل تغییر کاربری می‌تواند کمک زیادی به شما کند.

وکیل زمین در کرج

با افزایش جمعیت و مهاجرت به شهرها به‌ویژه شهرهایی مانند استان کرج ، قیمت زمین به میزان قابل‌توجهی افزایش می‌یابد. تکه‌تکه شدن اراضی کشاورزی، خریدوفروش زمین‌بر اساس کوپن، تغییر کاربری غیرمجاز و اجرای نادرست طرح کاداستر، رها شدن زمین توسط مالکان اصلی، عدم شناسایی اراضی متروکه توسط دستگاه‌های مسئول و بسیاری مسائل و مشکلات دیگر. برای مدیریت یا تملک زمین، بسیاری از قوانین مربوط به زمین به وجود آمده است.

ازاین‌رو در استان کرج به‌ویژه شهر کرج نقش وکلای ملکی کرج و زمین در جلوگیری از تضییع حقوق موکلان خود بیش‌ازپیش پررنگ شده است. وکیل زمین چه ویژگی‌هایی دارد؟ برای پاسخ به این سؤال باید گفت که وکیل زمین علاوه بر دارا بودن ویژگی‌های وکیل عمومی، شخصی است که عمدتاً به پرونده‌های مربوط به زمین می‌پردازد و از پذیرش و پذیرش پرونده‌هایی با موضوعات متفرقه خودداری می‌کند. او تجربه کافی برای پیشبرد چنین مواردی را دارد.

اگر به دنبال وکیل زمین در  کرج باید توجه داشته باشید که ازنظر حقوقی در بین وکلا دسته تخصصی وجود ندارد؛ و این‌یکی از نقاط ضعف بار است. خوشبختانه اخیراً برخی از انجمن‌ها پس از برگزاری دوره‌ها و فعالیت در رشته‌های منتخب، گواهینامه وکالت تخصصی اعطا کرده‌اند. این گزینه به وکلا کمک می‌کند تا در یک حوزه خاص تسلط پیدا کنند. در ابتدا ممکن است تصور شود که هر وکیلی می‌تواند به پرونده مربوط به زمین رسیدگی کند، اما این‌طور نیست. برخلاف تصور، باید گفت که تعداد وکلای متخصص در امور زمین و املاک یا وکلای زمین به معنای واقعی بسیار اندک است.

در این مقاله، ما به دنبال معرفی بهترین وکیل ملکی درکرج به شما بودیم دفتر وکالت دکتر حمید بذر پاچ را به عنوان یکی از بهترین وکلا در این زمینه با سابقه‌ی درخشان و تخصص فراوان در امور ملکی، بهترین گزینه برای انجام امور حقوقی مرتبط با ملک درکرج است. به علاوه، تجربه و تخصص وکلای ما  ما را به قابل اعتماد ترین وکیل ملکی تبدیل کرده است. با انتخاب یک وکیل مجرب و متخصص، می‌توانید اطمینان داشته باشید که امور حقوقی شما به بهترین شکل ممکن پیگیری خواهد شد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 5 میانگین: 3.8]

11 نظر

  • سلام خسته نباشید .من چند ساله که مشکل حقوقی دارم و به دفتر وکالت های زیادی رفتم که متاسفانه نتونستن مشکل منو حل کنن تا یکی از دوستام دفتر وکالت دکتر بذرباچ رو بهم معرفی کرد و امیدوارم که مشکل من حل بشه ممنون میشم بهم کمک کنید

    • با سلام خوشحالیم که مارو به شما پیشنهاد دادن . شما میتونید با شماره های زیر تماس بگیرید و یا به دفتر ما در تهران یا کرج مراجعه فرمایید تا تیم ما در جریان مشکل شما قرار بگیرد تا به شما کمک کنیم .

    • با سلام. با امضا قرداد وکالت، موکل تعهداتی را در برابر وکیل بر عهده می‌گیرد که به شرح زیر است:

      – انجام تمام تعهداتی که وکیل در حدود اختیارات وکالت خود کرده است
      – پرداخت تمام هزینه‌هایی که وکیل برای انجام وکالت واریز کرده است
      – پرداخت اجرت وکیل به صورت کامل
      – اطلاع‌رسانی به وکیل در صورت تغییر شرایط وکالت
      – احترام به وکیل و اجتناب از توهین و تهدید
      جهت دریافت مشاوره با ما تماس بگیرید : دکتر حمید بذر پاچ ۰۹۱۲۷۶۷۸۷۵۱

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.